FAQ for reparatører

  • Hvordan bliver jeg reparatør?

    Vi leder altid efter nye dygtige reparatører, som kan være med til at gøre op med køb-og-smid væk-samfundet. Efter du har oprettet dig som reparatør, kontakter vi dig for at fortælle mere om mulighederne hos Make It Good Again og finde ud af hvordan vi kan hjælpe dig bedst.

    Opret dig som reparatør

  • Hvad hvis jeg skal bruge mere information for at kunne give et tilbud?

    Hvis du er i tvivl om noget angående reparationen, kan du skrive direkte til kunden gennem vores åbne chatsystem. Det kan både være i forhold til mangel på information, eller noget kunden skal finde ud af før et tilbud skal afgives. Alle reparatører kan se beskederne i den offentlige chat, så alle kan drage nytte af kundens svar.

    Byd på reparationer

  • Hvordan vinder jeg reparationer?

    Som reparatør vinder man reparationer, ved at byde på de reparationer som man finder relevante. Kunden vælger blandt alle de tilbud, som er givet. Det tilbud som kunden vælger, vinder. Det behøver ikke at være det billigeste tilbud, da der også er andre parametre at vælge ud fra.

    Byd på reparationer

  • Hvorfor vælger kunden ikke mit tilbud?

    Der kan være flere årsager til at kunden ikke vælger dit tilbud. Kunden vælger nemlig ud fra mange parametre. Parametrene kunderne kan se er: distance til dig (om du evt. kan komme ud), om du har garanti og i så fald hvor lang tid, tidligere kundevurderinger og pris. Derudover kan de også besøge din profil, hvor du kan linke til din hjemmeside, skrive en profiltekst og sætte dine åbningstider. Derfor opfordrer vi dig også til at udfylde din profilside. Hvis du stadig er i tvivl, er du velkommen til at kontakte os, og så kan vi kigge på det sammen. Du kan kontakte os ved at ringe til os på tlf.: +45 50474583 eller skrive til os på support@makeitgoodagain.dk

  • Hvad koster det at være reparatør på platformen?

    Vi tager 15% i servicegebyr pr. vundne reparation. Du betaler hverken for at være på Make It Good Again eller at give bud på reparationerne. Det vil sige, at du som reparatør først betaler når du har en reel kunde.

    Læs handelsbetingelserne

  • Hvordan får jeg min betaling?

    Når kunden vælger dit tilbud, overføres betalingen til Make It Good Again. På den måde er du altid sikret din betaling. Du modtager betalingen efter reparationens udførsel, men tidligst 14 dage efter kunden har valgt dit tilbud. For at vi kan se at reparationen er udført skal du trykke på knappen “Markér som udført” inde på den specifikke reparation. Vi sender også en påmindelsesmail, der linker til siden, så du ikke glemmer at gøre det. Er du stadig i tvivl? Så er du velkommen til at kontakte os ved at ringe til os på tlf.: +45 50474583 eller skrive til os på support@makeitgoodagain.dk

  • Andet

    Du er altid velkommen til at ringe til os på +45 50474583 eller skrive en mail til support@makeitgoodagain.dk