FAQ for brugere
- Hvordan får jeg tilbud på min reparation?
Ønsker du tilbud på din reparation, skal du klikke på knappen: ”Opret reparation” Du skal herefter blot beskrive din reparation, vælge hvor længe du vil indhente tilbud og indtaste dine kontaktoplysninger. Du modtager herefter tilbud fra reparatører, som du frit kan vælge imellem.
- Hvad koster det at få tilbud?
Det er gratis at modtage tilbud. Du betaler først, når du vælger det tilbud som du ønsker.
- Er jeg forpligtet til at vælge et tilbud?
Nej. Alle tilbud er uforpligtende.
- Hvad nu, hvis jeg ikke ved hvad der er galt med mit produkt?
Hvis du ikke ved, hvad der er galt med dit produkt, er det vigtigt, at du laver en så grundig beskrivelse af dit ødelagte produkt som muligt. Skriv evt. modelnummer, årgang og hvad der er sket med produktet, siden det er gået i stykker. Tilføj også gerne tydelige billeder. Hvis reparatørerne stadig er i tvivl om, hvad der er galt med produktet, kan de skrive til dig i det åbne chatsystem. Her kan alle reparatører i samarbejde med dig, finde ud af hvad der er galt med produktet.
- Hvilket tilbud skal jeg vælge?
Du bestemmer helt selv, hvilket tilbud som skal vælges. Du kan sammenligne tilbuddene ud fra parametrene: Distance til reparatøren, rating, brugervurderingr, reparatørens profil, hvor reparationen foregår, åbningstider og pris. Hvis du stadig er i tvivl kan du kontakte os, hvorefter vi vil forsøge at hjælpe i bedst muligt.
- Hvem er reparatøren?
De private er hobby reparatører, som reparerer i deres fritid. En af fordelene ved de private, er at de er meget fleksible. De profesionelle er erhvervsdrivende og har det som arbejde. En af fordelene ved de profesionelle, er at de ofte stiller garanti. Vi kvalitetsikrer altid vores reparatører, så det kun er de dygtigste der er en del af MakeItGoodAgain.dk
- Hvordan vælger jeg et tilbud?
Når du har fundet dit foretrukne tilbud, trykker du blot på knapper: ”Vælg tilbud” Ved valg af tilbud, skal du bekræfte og indtaste dine betalingsoplysninger. Efter du har valgt tilbudet modtager du reparatørens kontaktoplysninger, så du kan aftale et tidspunkt for reparationens udførsel. Efterfølgende mødes du blot med reparatøren og får udført reparationen.”
- Hvad sker der efter jeg har valgt et tilbud?
Efter du har valgt et tilbud og gennemført betalingen, modtager du reparatørens kontaktoplysninger, så du kan aftale nærmere om tidspunkt for udførsel af reparationen. Efterfølgende mødes du blot med reparatøren og får udført reparationen.
- Hvordan betaler jeg for et tilbud?
Du betaler gennem vores betalingssystem fra Stripe. Stripe er verdens mest anderkendte online betalingssystem, så du altid kan føle dig i trygge hænder. Vi modtager korttyper fra Mastercard og Visa.
- Hvordan kontakter jeg reparatøren?
Hvis du har spørgsmål til et tilbud, kan du skrive en privat besked til reparatøren inden du vælger et tilbud. Efter du har valgt et tilbud, modtager du både e-mail og telefonnummer på reparatøren, så du kan aftale tidspunkt for udførsel af reparationen. Vi anbefaler at du skaber kontakten telefonisk, for at få hurtigst muligt respons.
- Hvordan aftaler jeg et tidspunkt for reparationen?
Efter du har valgt et tilbud, modtager du både e-mail og telefonnummer på reparatøren, så du kan aftale tidspunkt for udførsel af reparationen. Vi anbefaler at du skaber kontakten telefonisk, for at få hurtigst muligt respons.
- Kan jeg risikerer at betale for en reparation der ikke bliver gennemført?
Nej! Betalingen overføres til reparatøren tidligst når reparationen er meldt udført. Ydermere holder MakeItGoodAgain.dk på pengene i minimum 14 dage, så du kan nå at komme med indvendinger, hvis en komplikation skulle opstå.
- Andet
Du er altid velkommen til at ringe til os på +45 50474583 eller skrive en mail til support@makeitgoodagain.dk